20 Oktober 2010

Wedding Of The Year!

Di suatu malam ketika gua sedang mengadap Fesbuk, datang seketul SMS ke dalam henpon gua. Gua tekan butang 'baca'. Rupa-rupanya Rahim yang hantar SMS, gua tengok jam dah menunjukkan pukul 1 pagi.

Dalam SMS tu Rahim mencampakkan satu soalan kepada gua yang berbunyi,  

"Kenapa ni?"

Gua agak terkejut juga, tak pernah sepanjang hayat gua Rahim tiba tiba hantar SMS sebegitu rupa tanpa hujung pangkal.

"Bakpe??" Gua reply SMS Rahim dengan tenang. 

5 minit kemudian seketul SMS datang lagi ke dalam henpon gua.
"Tak tahulah kenapa, aku  nak ajak ko lepak ni.Tapi rasa segan pula. Kenapa dengan aku ni?"  Macam celaka.

Buat pengetahuan lu orang semua, gua mewakili Abd Rahim bin Bashid aka Mat Dom ingin menjemput lu semua ke rumahnya pada 24/10/2010 (Ahad) bersamaan dengan tarikh harijadi Sultan Pahang yang entah keberapa gua dah lupa. Lu jangan risau, lu orang konfem dapat makan free. Ada majlis menyambut menantu. Oh ya, Abang dia yang kahwin, bukan dia. Datang jangan tak datang!


Orang kabor Mat Dom ni ada iras iras gitaris sebuah band indie yang bernama KOMPLOT

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...